Результати оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян

Аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до

Красноокнянської районної державної адміністрації та органів

місцевого самоврядування району протягом 2014 року.

 

Протягом 2014 року  районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району отримано 1228 звернень громадян, що на 19% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року (1516). На особистому прийомі громадянами надано 51% від усіх звернень.

Більшість заяв, скарг, пропозицій громадян до органів виконавчої влади стосувалися вирішення питань соціального захисту (32%), аграрної політики і земельних відносин (30%), комунального  господарства (10%), забезпечення законності та охорони правопорядку (6%).

До сільських рад надійшло 547 звернень громадян (45%) від загальної кількості звернень на адресу  райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, що у  порівнянні з відповідним періодом минулого року (630) менше на 13%.

Найбільше заяв, скарг та пропозицій громадян розглянули  Чорнянська – 74, Гулянська -73, Топалівська – 66, Цеханівська – 52 сільські ради. У зверненнях до сільських рад порушено питання різної тематики: соціальний захист – 137 звернень, аграрна політика та земельні відносини – 120 звернень, забезпечення законності та охорона правопорядку – 66 звернень, комунальне господарство – 59 звернень, житлове господарство – 27 звернень, праця і заробітна плата – 23 звернення.

Красноокнянською селищною радою протягом 2014 року  розглянуто 326 звернень, що на 25% менше у порівнянні з минулим роком (436). Проблемними для мешканців селища залишаються питання аграрної політики і земельних відносин – 183, комунального господарства – 56, економічної, цінової, регіональної політики та будівництва – 33, житлового господарства –24, соціального захисту – 18 звернень.

На особистому та виїзних прийомах громадян керівництвом райдержадміністрації отримано  96  звернень. Відбулося  зменшення колективних звернень з 10 до 7.

Наразі збільшилась кількість звернень громадян до райдержадміністрації від соціально незахищених верств населення про надання матеріальної підтримки. За результатами розгляду щомісячно приймаються відповідні розпорядження виконуючого обов’язки голови районної державної адміністрації.

Особистий та виїзні прийоми громадян протягом 2014 року головою та заступниками голови райдержадміністрації проводились відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від  08.01.2014 року №1/А-2014 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Красноокнянської районної державної адміністрації»,  прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від  08.01.2014 року №2/А-2014, яким затверджено графік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації на 2014 рік.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від  14 січня 2014 року №13/А-2014 затверджено графік проведення «прямих телефонних ліній» та Днів інформування                               населення у 2014 році». Оголошення про проведення цих заходів та тематика «прямих телефонних ліній» постійно друкуються в районній газеті «Красноокнянський вісник». Протягом 2014 року  проведено 34 «прямих телефонних  ліній», під час яких звернулось 82 громадянина. Найбільш актуальними для жителів району виявились питання соціального захисту, земельних відносин, захисту прав дітей, виплати пенсій та інші.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 04.07.2013 року №219/А-2013 «Про створення та функціонування гарячих ліній та телефону довіри  районної державної адміністрації» забезпечено функціонування «телефону довіри» за номерами 2-14-39, 2-17-71. «Телефон довіри» працює як в робочі, так і у вихідні та святкові дні. Всі дзвінки реєструються в журналі та обов’язково доповідається голові райдержадміністрації

Прийнято розпорядження голови райдержадміністрації  від 08.01.2014 №1/А-2014, від 04.04.2014 №76/А-2014, від 02.07.2014 №144/А-2014, від 01.10.2014 №223 про затвердження графіків проведення виїзного особистого прийому громадян керівництвом Красноокнянської районної державної адміністрації на І, П, ІІІ та на IV квартали 2014 року відповідно.

Щоквартально відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації надаються пропозиції до плану роботи райдержадміністрації з обов’язковим включенням питань щодо розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації та апаратних нарадах стану роботи зі зверненнями громадян, організації та проведення особистих та виїзних особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян,  днів контролю,  звітування сільських та селищного голів. Щоквартально до відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації надаються звіти про виконання плану роботи з питань організації роботи зі зверненнями громадян. Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян протягом 9 місяців 2014 року розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації. За результатами розгляду прийнято розпорядження в.о. голови райдержадміністрації від 31.10.2014 року №245/А-2014.

Впродовж 2014 року, про роботу зі зверненнями громадян звітували на апаратних нарадах Антонівський, Гавиноський, Гулянський, Довжанський, Дубівський, Маяківський, Малаївський, Новосамарський, Римарівський, Ставрівський, Топалівський, Федосіївський, Цеханівський, Чорнянський сільські голови та Красноокнянський селищний голова.

З метою перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян, проводились Дні контролю у відділі культури райдержадміністрації, центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, фінансовому управління райдержадміністрації, Красноокнянській центральній районній лікарні, виконкомах Красноокнянської селищної ради, Малаївської та Римарівської сільських рад.

Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, на яких розглянуто 12 питань.

Стан роботи зі зверненнями громадян перебуває під постійний контролем керівництва районної державної адміністрації. На апаратних нарадах райдержадміністрації постійно наголошується на необхідності приділяти максимум уваги стану роботи зі зверненнями громадян, дотримуватись термінів розгляду звернень, постійно підвищувати рівень правової освіти та вимагати цього від своїх підлеглих.

 

 

 

Начальник відділу діловодства та контролю

апарату райдержадміністрації                                                                                 Квасницька І.С.

 

 

Аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до

Красноокнянської районної державної адміністрації та органів

місцевого самоврядування району за  9 місяців 2014 року.

 

За 9 місяців 2014 року  районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району отримано 909 звернень громадян, що на 22% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року (1173). На особистому прийомі громадянами надано 54% від усіх звернень.

Більшість заяв, скарг, пропозицій громадян до органів виконавчої влади стосувалися вирішення питань соціального захисту (34%), аграрної політики і земельних відносин (28%), комунального  господарства (9%), забезпечення законності та охорони правопорядку (7%).

До сільських рад надійшло 414 звернення громадян (46%) від загальної кількості звернень на адресу  райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, що у  порівнянні з відповідним періодом минулого року (501) менше на 17%.

Найбільше заяв, скарг та пропозицій громадян розглянули  Чорнянська – 62, Гулянська -54, Топалівська – 41, Федосіївська – 38 сільські ради. У зверненнях до сільських рад порушено питання різної тематики: з питань соціальний захист – 106 звернень, аграрна політика та земельні відносини – 93 звернення, забезпечення законності та охорона правопорядку – 58 звернень, комунальне господарство – 41 звернення, житлове господарство – 19 звернень, праця і заробітна плата – 16 звернень.

Красноокнянською селищною радою протягом 9 місяців 2014 року  розглянуто 232 звернення, що на 29% менше у порівнянні з минулим роком (325). Проблемними для мешканців селища залишаються питання аграрної політики і земельних відносин – 121, соціального захисту – 15, комунального господарства – 35, житлового господарства –24, економічної, цінової, регіональної політики та будівництва – 22 звернення.

На особистому та виїзних прийомах громадян керівництвом райдержадміністрації отримано  83  звернення. Відбулося  зменшення колективних звернень з 8 до 2. Зменшилась загальна  кількість звернень від мешканців району до вищих органів влади – з чотирнадцяти за 9 місяців 2013 року до п’яти за 9 місяців 2014 року.

Наразі збільшилась кількість звернень громадян до райдержадміністрації від соціально незахищених верств населення про надання матеріальної підтримки. За результатами розгляду щомісячно приймаються розпорядження голови районної державної адміністрації (від 29.01.2014 №27/А-2014, від 03.03.2014  №46/А-2014, від 03.04.2014 №73/А-2014, від 02.06.2014 №116/А-2014, від 15.07.2014 №147/А-2014, від 19.08.2014 №180/А-2014, від 11.09.2014 №205/А-2014, від 29.09.2014 №219/А-2014. Зменшення звернень із земельних питань відбулось за рахунок того, що здійснення землеустрою та вирішення інших питань у галузі земельних ресурсів проводиться відповідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Особистий та виїзні прийоми громадян протягом  9 місяців 2014 року  головою та заступниками голови райдержадміністрації проводились відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від  08.01.2014 року №1/А-2014 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Красноокнянської районної державної адміністрації»,  прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від  08.01.2014 року №2/А-2014, яким затверджено графік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації на 2014 рік.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом райдержадміністрації особисті прийоми громадян проводяться чотири рази на місяць та два рази виїзні прийоми громадян. Особистий прийом громадян проводиться в окремому  приміщенні «приймальні громадян», яке розміщується на ІІІ поверсі адмінбудівлі. Під час прийому громадян папка з нормативно-правовими документами з питання звернення громадян знаходиться на столі, за яким ведеться прийом громадян. Оголошення про запланований прийом громадян керіниками обласної державної адміністрації та районної державної адміністрації із зазначенням місця прийому, адреси, телефонів, розміщується заздалегідь в фойє райдержадміністрацій, на сторінках газети «Красноокнянський вісник», веб-сайті райдержадміністрації та на стенді зі зразками документів.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від  14 січня 2014 року №13/А-2014 затверджено графік проведення «прямих телефонних ліній» та Днів інформування                               населення у 2014 році». Оголошення про проведення цих заходів та тематика «прямих телефонних ліній» постійно друкуються в районній газеті «Красноокнянський вісник». За  9 місяців 2014 року  проведено 27 «прямих телефонних  ліній», під час яких звернулось 58 громадян. Найбільш актуальними для жителів району виявились питання соціального захисту, земельних відносин, захисту прав дітей, виплати пенсій та інші. Облік повідомлень громадян, які звернулися,  проводиться в журналі реєстрації «прямих телефонних ліній», де також зазначається час і дата проведення, тематика та посади осіб, які приймали участь у заході.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 04.07.2013 року №219/А-2013 «Про створення та функціонування гарячих ліній та телефону довіри  районної державної адміністрації» забезпечено функціонування «телефону довіри» за номерами 2-14-39, 2-17-71. «Телефон довіри» працює як в робочі, так і у вихідні та святкові дні. Всі дзвінки реєструються в журналі та обов’язково доповідається голові райдержадміністрації

Прийнято розпорядження голови райдержадміністрації  від 08.01.2014 року №1/А-2014, від 04.04.2014 року №76/А-2014, від 02.07.2014 року №144/А-2014 про затвердження графіків проведення виїзного особистого прийому громадян керівництвом Красноокнянської районної державної адміністрації на І, П та ІІІ квартали 2014 року відповідно.

Щоквартально відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації надаються пропозиції до плану роботи райдержадміністрації з обов’язковим включенням питань щодо розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації та апаратних нарадах стану роботи зі зверненнями громадян, організації та проведення особистих та виїзних особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян,  днів контролю,  звітування сільських та селищного голів. Щоквартально до відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації надаються звіти про виконання плану роботи з питань організації роботи зі зверненнями громадян. Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації. За результатами розгляду прийнято розпорядження в.о. голови райдержадміністрації від 18.07.2014 року №151/А-2014.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації  від 09 січня 2014 року №3/А-2014 здійснено перевірки додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах Краснооконянської селищної ради, Гавиноської, Цеханівської, Довжанської, Дубівської, Федосіївської, Ставрівської, Маяківської, Чорнянської сільських рад та структурних підрозділах райдержадміністрації: управлінні агропромислового розвитку та у секторі у справах сімї, молоді та спорту. Підготовлені та направлені довідки щодо вжиття заходів та усунення виявлених недоліків. Зазначені довідки розглядаються на засіданнях виконкомів та за результатами  розгляду приймаються відповідні рішення виконавчого комітету. Про вжиті заходи до відділу діловодства та контролю в місячний термін надається інформація.

Впродовж 9 місяців поточного року, про роботу зі зверненнями громадян звітували на апаратних нарадах Ставрівський, Антонівський, Маяківський, Новосамарський, Малаївський та Довжанський сільські голови.

З метою перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян, проводились Дні контролю у секторі у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, виконкомах Красноокнянської селищної ради та Гавиноської сільської ради.

Щоквартально проводилися навчання-семінари щодо дотримання положень Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 та дотримання вимог при складанні статистичних звітів про звернення громадян.

Протягом звітного періоду пройшли стажування щодо роботи зі зверненнями громадян працівники фінансового управління райдержадміністрації, сектору у справах сім’ї, молоді та спорту, відділу культури та туризму, відділу економічного розвитку і торгівлі, управління агропромислового розвитку та відділу освіти райдержадміністрації.

Проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації на яких розглянуто 9 питань (протокол №1 від 31.01.2014 року, протокол №2 від 28.02.2014 року, протокол №3 від 28.03.2014 року, протокол №4 від 07.04.2014, протокол №5 від 27.05.2014, протокол №6 від 18.06.2014 року, протокол №7 від 21.07.2014, протокол №8 від 28.08.2014, протокол №9 від 29.09.2014).

В районній газеті «Красноокнянський вісник» постійно публікуються матеріали про стан роботи зі зверненнями громадян. Запроваджена рубрика «Запитуйте-відповідаємо», яка користується великою популярністю серед населення району. Зазначені статті друкувались у 3 номерах районної газети та на веб-сайті райдержадміністрації в розділі «Звернення громадян»

 Під час проведення апаратних нарад щопонеділка аналізується стан виконавської дисципліни, в т. ч. робота зі зверненнями громадян.

 

 

 

В.о.голови районної державної                                                   М.О.Піструіл

 

          адміністрації   

 

Аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до

Красноокнянської районної державної адміністрації та органів

місцевого самоврядування району за  І півріччя 2014 року.

 

За І півріччя 2014 року  районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району отримано 584 звернень громадян, що на 26% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року (786). На особистому прийомі громадянами надано 15% від усіх звернень.

Більшість заяв, скарг, пропозицій громадян до органів виконавчої влади стосувалися вирішення соціального захисту (19%), питань аграрної політики і земельних відносин (1,4% від загальної кількості питань), комунального  господарства (0,9%), праці і заробітної плати (1%) та  інші.

До сільських рад надійшло 291 звернення громадян (50%) від загальної кількості звернень на адресу  райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування). Кількість звернень (291) у  порівнянні з відповідним періодом минулого року (323) зменшилась на 10%.

Найбільше заяв, скарг та пропозицій громадян розглянули  Чорнянська – 51, Гулянська -46, Топалівська – 26, Малаївська – 26 сільські ради. У зверненнях до сільських рад порушено  291 питання різної тематики. З питань соціального захисту – 71, аграрної політики та земельних відносин – 69, забезпечення законності та охорони правопорядку – 41, комунального господарства – 28, праці і заробітної плати – 12, житлового господарства – 12.

Красноокнянською селищною радою протягом І півріччя 2014 року  розглянуто 136 звернень, що на 36% менше у порівнянні з минулим роком (211). Проблемними для мешканців селища залишаються питання аграрної політики і земельних відносин – 67, соціального захисту – 10, комунального господарства – 24, житлового господарства –13, забезпечення законності та охорони правопорядку – 2.

На особистому та виїзних прийомах громадян керівництвом райдержадміністрації отримано  58  звернень (46% ). Відбулося  зменшення колективних звернень з 6 до 0. Зменшилась загальна  кількість звернень від мешканців району до вищих органів влади  (10  в І півріччі 2013 року) у І півріччі 2014 року відсутні.

Найбільше звернень надійшло від жителів Красноокнянської, Чорнянської, Ставрівської, Дубівської, Довжанської, Гулянської селищної та сільських рад.

Наразі збільшилась кількість звернень громадян до райдержадміністрації від соціально незахищених верств населення про надання матеріальної підтримки. За результатами розгляду щомісячно приймаються розпорядження голови районної державної адміністрації (від 29.01.2014 №27/А-2014, від 03.03.2014  №46/А-2014, від 03.04.2014 №73/А-2014, від 02.06.2014 №116/А-2014. Зменшення звернень із земельних питань відбулось за рахунок того, що здійснення землеустрою та вирішення інших питань у галузі земельних ресурсів проводиться відповідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

В населених пунктах району проводяться сходи громадян під час яких вирішується левова частка проблемних питань тієї чи іншої територіальної громади.

Особистий та виїзні прийоми громадян протягом  І півріччя 2014 року  головою та заступниками голови райдержадміністрації проводились відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від  08.01.2014 року №1/А-2014 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Красноокнянської районної державної адміністрації»,  прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від  08.01.2014 року №2/А-2014, яким затверджено графік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації на 2014 рік.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом райдержадміністрації особисті прийоми громадян проводяться чотири рази на місяць та два виїзних прийоми громадян. Особистий прийом громадян проводиться в окремому  приміщенні «приймальні громадян», яке розміщується на ІІІ поверсі адмінбудівлі. Під час прийому громадян папка з нормативно-правовими документами з питання звернення громадян знаходиться на столі, за яким ведеться прийом громадян. Оголошення про запланований прийом громадян керіниками обласної державної адміністрації та районної державної адміністрації із зазначенням місця прийому, адреси, телефонів, розміщується заздалегідь в фойє райдержадміністрацій, на сторінках газети «Красноокнянський вісник», веб-сайті райдержадміністрації та на стенді зі зразками документів.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від  14 січня 2014 року №13/А-2014 затверджено графік проведення «прямих телефонних ліній» та Днів інформування населення у 2014 році». Оголошення про проведення цих заходів та тематика «прямих телефонних ліній» постійно друкуються в районній газеті «Красноокнянський вісник». За  І півріччя 2014 року  проведено 17 «прямих телефонних  ліній» під час яких звернулось 44 громадянина. Найбільш актуальними для жителів району виявились питання соціального захисту, земельні відносини, захисту прав дітей, виплати пенсій та інші. Облік повідомлень громадян, які звернулися  проводиться в журналі реєстрації «прямих телефонних ліній», де також зазначається час і дата проведення, тематика та посади осіб, які приймали участь у заході.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 04.07.2013 року №219/А-2013 «Про створення та функціонування гарячих ліній та телефону довіри  районної державної адміністрації» забезпечено функціонування «телефону довіри» за номерами 2-14-39, 2-17-71. «Телефон довіри» працює в робочий час та  у вихідні та святкові дні. Всі дзвінки реєструються в журналі та обов’язково доповідається голові райдержадміністрації

Прийнято розпорядження голови райдержадміністрації  від 08.01.2014 року №1/А-2014, від 04.04.2014 року №76/А-2014 про затвердження графіків проведення виїзного особистого прийому громадян керівництвом Красноокнянської районної державної адміністрації на І та П квартали 2014 року відповідно. Зазначеним розпорядженням керівництво райдержадміністрації упорядкувало та систематизувало роботу зі зверненнями.

Щоквартально відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації надаються пропозиції до плану роботи райдержадміністрації з обов’язковим включенням питань щодо розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації та апаратних нарадах стану роботи зі зверненнями громадян, організації та проведення особистих та виїзних особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян,  днів контролю,  звітування сільських та селищного голів. Щоквартально до відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації надаються звіти про виконання плану роботи з питань організації роботи зі зверненнями громадян (плани роботи райдержадміністрації). Питання підсумків роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації та прийнято розпорядження від 07.04.2014 року №78/А-2014.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації  від 09 січня 2014 року №3/А-2014 здійснено перевірки додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах Гавиноській (23.02.14), Краснооконянській селищній раді (23.02.14), Цеханівській (24.06.14), Довжанській (24.06.14), Дубівській (24.06.14), Федосіївській (26.06.14), Ставрівській (26.06.14), Маяківській (26.06.14), Чорнянській (26.06.14) та структурних підрозділів райдержадміністрації (управління агропромислового розвитку (04.02.14), сектор у справах сімї, молоді та спорту (02.03.14) . Підготовлені та направлені довідки щодо вжиття заходів та усунення виявлених недоліків. Зазначені довідки розглядаються на засіданнях виконкомів та за результатами  розгляду приймаються відповідні рішення виконавчого комітету. Про вжиті заходи до відділу діловодства та контролю в місячний термін надається інформація.

Звітували протягом І півріччя 2014 року перед головою районної державної адміністрації на апаратних нарадах сільські та селищні голови відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 08.01.2014 року №3/А-2014 (протоколи апаратних нарад).

Проводились Дні контролю з перевірками стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян у секторі у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, виконкомах Красноокнянської селищної ради та Гавиноської сільської ради.

Проводяться навчання-семінари щодо дотримання положень Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 та отримання вимог при складанні статистичних звітів про звернення громадян.

Стажування працівників, які відповідають за роботу зі зверненнями громадян пройшли працівник фінансового управління райдержадміністрації, сектору у справах сімї, молоді та спорту, відділу культури та туризму, відділу економічного розвитку і торгівлі, управління агропромислового розвитку та відділу освіти райдержадміністрації.

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації на яких розглянуто 6 питань (протокол №1 від 31.01.2014 року, протокол №2 від 28.02.2014 року, протокол №3 від 28.03.2014 року, протокол №4 від 07.04.2014, протокол №5 від 27.05.2014, протокол №6 від 18.06.2014 року).

В районній газеті «Красноокнянський вісник» постійно публікуються матеріали про стан роботи зі зверненнями громадян. Запроваджена рубрика «Запитуйте-відповідаємо», яка користується великою популярністю серед населення району. Зазначені статті друкувались у 3 номерах районної газети та на веб-сайті райдержадміністрації в розділі «Звернення громадян»

 Питання підсумків роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування за 2013 рік розглядалось на засіданнях колегії та прийнято розпорядження від 07.04.2014 року №78/А-2014. Під час проведення апаратних нарад щопонеділка аналізується стан виконавської дисципліни (протоколи апаратних нарад).

 

Начальник відділу діловодства та контролю апарату райдержадміністрації                                                  І.С. Квасницька