Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Красноокнянської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І кварталу 2015 року.

Протягом І кварталу 2015 року  районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району отримано 374 звернення громадян, що на 25% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (300). На особистому прийомі громадянами надано 38% від усіх звернень.

Більшість заяв, скарг, пропозицій громадян до органів виконавчої влади стосувалися вирішення питань аграрної політики і земельних відносин (36%), соціального захисту (33%), комунального  господарства (8%), забезпечення законності та охорони правопорядку (4%).

До сільських рад надійшло 165 звернень громадян (44%) від загальної кількості звернень на адресу  райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, що у  порівнянні з відповідним періодом минулого року (151) більше на 9%.

Найбільше заяв, скарг та пропозицій громадян розглянули  Чорнянська – 26, Топалівська – 26, Гулянська -23, Федосіївська – 13 сільські ради. У зверненнях до сільських рад порушено питання різної тематики: аграрна політика та земельні відносини – 70 звернень, соціальний захист – 29 звернень, забезпечення законності та охорона правопорядку – 16 звернень, праця і заробітна плата – 13 звернень, комунальне господарство – 11 звернень.

Красноокнянською селищною радою протягом І кварталу 2015 року  розглянуто 85 звернень, що на 15% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (74). Проблемними для мешканців селища залишаються питання аграрної політики і земельних відносин – 49, комунального господарства – 17, економічної, цінової, регіональної політики та будівництва – 13.

На особистому та виїзних прийомах громадян керівництвом райдержадміністрації отримано  11  звернень.

Наразі збільшилась кількість звернень громадян до райдержадміністрації від соціально незахищених верств населення про надання матеріальної підтримки. За результатами розгляду щомісячно приймаються розпорядження голови районної державної адміністрації (від 28.01.2014 №14/А-2015, від 13.02.2014  №22/А-2015, від 13.03.2015 №41/А-2015).

Особистий та виїзні прийоми громадян протягом І кварталу 2015 року  виконуючим обов’язки голови райдержадміністрації проводились відповідно до розпорядження в.о. голови райдержадміністрації від  25.02.2015 року №34/А-2015 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Красноокнянської районної державної адміністрації на 2015 рік», також прийнято розпорядження в.о. голови райдержадміністрації від  25.02.2015 року №35/А-2015, яким затверджено графік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації на 2015 рік.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом райдержадміністрації особисті прийоми громадян проводяться чотири рази на місяць та два рази виїзні прийоми громадян. Особистий прийом громадян проводиться в окремому  приміщенні «приймальні громадян», яке розміщується на ІІІ поверсі адмінбудівлі. Під час прийому громадян папка з нормативно-правовими документами з питання звернення громадян знаходиться на столі, за яким ведеться прийом громадян. Оголошення про запланований прийом громадян керіниками обласної державної адміністрації та районної державної адміністрації із зазначенням місця прийому, адреси, телефонів, розміщується заздалегідь в фойє райдержадміністрацій, на сторінках газети «Красноокнянський вісник», веб-сайті райдержадміністрації та на стенді зі зразками документів.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від  13 січня 2015 року №2/А-2015 затверджено графік проведення «прямих телефонних ліній» та Днів інформування                               населення у 2015 році. Оголошення про проведення цих заходів та тематика «прямих телефонних ліній» постійно друкуються в районній газеті «Красноокнянський вісник». Протягом І кварталу 2015 року  проведено 8 «прямих телефонних  ліній», під час яких звернулось 20 громадян. Найбільш актуальними для жителів району виявились питання соціального захисту, земельних відносин, захисту прав дітей, виплати пенсій та інші. Облік повідомлень громадян, які звернулися,  проводиться в журналі реєстрації «прямих телефонних ліній», де також зазначається час і дата проведення, тематика та посади осіб, які приймали участь у заході.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 04.07.2013 року №219/А-2013 «Про створення та функціонування гарячих ліній та телефону довіри  районної державної адміністрації» забезпечено функціонування «телефону довіри» за номерами 2-14-39, 2-17-71. «Телефон довіри» працює як в робочі, так і у вихідні та святкові дні. Всі дзвінки реєструються в журналі та обов’язково доповідається голові райдержадміністрації

Прийнято розпорядження голови райдержадміністрації  від 09.12.2014 №283/А-2014 «Про затвердження графіка проведення виїзного особистого прийому громадян керівництвом Красноокнянської районної державної адміністрації на І квартал 2015 року.

Щоквартально відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації надаються пропозиції до плану роботи райдержадміністрації з обов’язковим включенням питань щодо розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації та апаратних нарадах стану роботи зі зверненнями громадян, організації та проведення особистих та виїзних особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян,  днів контролю,  звітування сільських та селищного голів. Щоквартально до відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації надаються звіти про виконання плану роботи з питань організації роботи зі зверненнями громадян. Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян протягом 2014 року розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації. За результатами розгляду прийнято розпорядження в.о. голови райдержадміністрації від 27.01.2015 року №12/А-2015.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації  від 09 грудня 2014 року №281/А-2014 здійснено перевірки додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах Новосамарської, Ставрівської, Маяківської сільських рад та структурних підрозділах райдержадміністрації: управлінні агропромислового розвитку, у відділі економічного розвитку і торгівлі та відділі освіти райдержадміністрації. Підготовлені та направлені довідки щодо вжиття заходів та усунення виявлених недоліків. Зазначені довідки розглядаються на засіданнях виконкомів та за результатами  розгляду приймаються відповідні рішення виконавчого комітету. Про вжиті заходи до відділу діловодства та контролю в місячний термін надається інформація.

Впродовж І кварталу 2015 року, про роботу зі зверненнями громадян звітували на апаратних нарадах Малаївський, Римарівський, Ставрівський, Топалівський, Федосіївський, Цеханівський, сільські голови та Красноокнянський селищний голова.

З метою перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян, проводились Дні контролю у виконкомах Красноокнянської селищної ради та Ставрівської сільської ради.

Проводилися щоквартальні навчання-семінари щодо дотримання положень Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 та дотримання вимог при складанні статистичних звітів про звернення громадян.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації на яких розглянуто 3 питання (протокол №1 від 30.01.2015 року, протокол №2 від 26.02.2015 року, протокол №3 від 30.03.2015 року).

В районній газеті «Красноокнянський вісник» постійно публікуються матеріали про стан роботи зі зверненнями громадян. Запроваджена рубрика «Запитуйте-відповідаємо», яка користується великою популярністю серед населення району. Зазначені статті друкувались у 3 номерах районної газети та на веб-сайті райдержадміністрації в розділі «Звернення громадян»

 Під час проведення апаратних нарад щопонеділка аналізується стан виконавської дисципліни, в т. ч. робота зі зверненнями громадян.

 

 

 

 

Начальник відділу діловодства та контролю

апарату райдержадміністрації                                                                                 Квасницька І.С.