Соціальний паспорт

 

 

 

 

ОДЕСЬКА  ОБЛАСТЬ

 

 

ПАСПОРТ

 

окнянський район

 

 

 

 

 

 


Загальна інформація

 

Голова Окнянської районної державної адміністрації

Безименко Олександр Сергійович

(коротка біографічна довідка)

 

Голова районної ради

 

Ткач Володимир Григорович

(коротка біографічна довідка) 

Район засновано в 1923 році

Районний центр – смт. Окни

Територія – 1,01 тис. кв. км

Чисельність населення –20,242 тис. осіб (на 01.12.2017)

Національний склад (за переписом 2001р.): українці – 67,6%; росіяни – 13,4%;
молдовани – 13,2%; інші – 5,8%.

Частка сільського населення – 82,5%.

Відстань від райцентру до м. Одеса залізницею 200 км, автошляхами – 200 км

Вихід до Чорного моря: немає

Межує: на півдні і заході з республікою Молдова, на півночі – з Подільським, на сході – з Ананьївським і Захарівським районами Одеської області.

Населені пункти:

міста районного значення – 0

селища міського типу – 1                                              

села – 54

Ради:

районні – 1

міст районного значення – 0

селищні – 1

сільські – 14

 

Об’єднані територіальні громади (ОТГ): голова ОТГ, кількість сільських(селищних) рад, дата створення, проведення виборів голови та депутатів ради, площа ОТГ __ кв.км, населення ОТГ___, в т.ч міське (сільське).

 

Структура земельного фонду:

-         сільськогосподарські землі - 87168,48 га,

-         забудовані землі  - 1887,0472 га;

-         землі водного фонду  - 402,0 га: з них:

-         за межами населених пунктів  215,0  га (  4 ставки);

-         в межах населених пунктів  187,0 га  ( 15 ставків);

-         річки, що протікають територіями  сільських рад – 3 (Ягорлик, Сухий Ягорлик, Тростянець).

 

 

 

 

 

 

 

 Суспільно-політична ситуація

 

Дані про районну раду: кількість депутатів – 26;

Партійний склад: БПП «Солідарність» – 4, ВО «Батьківщина» – 5, «Опозиційний блок» – 3, «Відродження»- 7, «Аграрна партія України» - 2, «Народна Партія» - 2, Політична партія« Наш край» - 2,  Політична партія «Нова  держава» - 1

 

Найактивніші політичні сили: ПП «Відродження», ВО «Батьківщина».

Впливові особи: народні депутати України –  Батлюк О.В.

 

Впливові представники громадського сектору (організації, об'єднання, спілки): « Окнянська района спілка ветеранів Афганістану» - керівник  Мойсєєв В.В.; «Районна рада ветеранів війни та праці» - керівник Ломаковський В.І.; «Благодійний фонд» - керівник Білий І.В.; Красноокнянська районна асоціація фермерів - Дідорчук І.В.; спілка підприємців Красноокнянського району -   Колібабчук О.П.

 

 

 

 


БюДЖЕТ  ТА   ФІНАНСИ

 

ВИКОНАННЯ РАЙОННОГО БЮДЖЕТУ ТА БЮДЖЕТУ ОКНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ЗА  2017 РІК

 

         Структура бюджету Окнянського району: це районний бюджет та бюджети 14 сільських рад і однієї  селищної ради.

         До загального фонду  бюджету Окнянського  району надійшло коштів (без трансфертів) в сумі 66 686,3 тис.грн., при плані 64 564,9 тис.грн., виконання становить 103,3% (+2 121,4 тис.грн.). У порівнянні  з  відповідним  періодом 2016 року надійшло  на 23 434,4 тис.грн.  більше (факт 2016 року 43 251,986 тис.грн.), темп росту становить 154,2%.

       До доходів спеціального фонду  надійшло коштів в сумі 3 041,8 тис.грн., при плані 2 856,3 тис.грн., або виконання складає 106,5%. 

           Загальний фонд районного бюджету за власними надходженнями виконано  в сумі 28 060,2 тис.грн.,  при плані 27 161,6 тис. грн., або виконання складає 103,3%  (+898,6 тис. грн.).

         Спеціальний фонд районного бюджету виконано в сумі 1761,3 тис. грн.,  виконання складає 104,7%  при плановому призначенні 1682,5 тис.грн. 

            За 2017 рік податку з доходів фізичних осіб надійшло в сумі 27 579,6 тис.грн., що становить 103,3% планових призначень (план складає в сумі 26 689,8 тис.грн.), темп росту становить 157,6%.        

           Плати за землю надійшло в сумі 26 903,0 тис.грн., при плані 26 338,2 тис.грн.,  виконання  складає 102,1%. У порівнянні з відповідним періодом 2016 року на 11 614,4 тис.грн. більше, темп росту 175,9%.

 

ПОДАТКОВО-БЮДЖЕТНА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

Постійно проводилась індивідуальна робота з сільськими, селищним головами, щодо щорічного декларування доходів громадян та наповнення бюджетів усіх рівнів, своєчасне офіційне документальне оформлення найманих працівників на роботу згідно чинного законодавства та вчасна виплата заробітної плати і перерахування відповідних податків і платежів до усіх бюджетів.

         Постійно проводилися заходи та вживалися механізми щодо своєчасної сплати податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів. На даний час відсутня заборгованість з виплати заробітної плати по підприємствам даної ДПІ, за інформацією ДФС.

         Протягом року постійно проводився моніторинг договорів оренди щодо дотримання умов чинного законодавства. Завдяки скоординованим діям Окнянської райдержадміністрації та Окнянського відділення Подільської ОДПІ, з метою наповнення місцевих бюджетів, систематично проводилися засідання комісії з питань виявлення додаткових джерел наповнення бюджетів.

Станом на 01 січня 2018 року до державного бюджету  надійшло податків у розмірі 60 189,2 тис. грн. за аналогічний період 2016р. надійшло 19 445,9 тис. грн.      

              Надходження по податку на доходи  фізичних осіб за 2017 рік зросли на 4 199,7 тис. грн і склали 11 682,8 тис. грн. що більше на  56,1 %.;

Військового збору надійшло 3495,7 тис. грн. в 2016році -2238,3 тис. грн.. що на 56,2 % більше.

 

              За  2017 рік до місцевого бюджету надійшло  65 946,9 тис. грн., за аналогічний період 2016 року – 43 00663 тис. грн. що на 22910,3 тис. грн більше  або на 53,3 %.

 

              Надходження по податку на доходи  фізичних осіб за 2017 рік зросли на 10084,4 тис. грн і склали 27579,6 тис. грн. що більше на  57,6 %.;

-         по  єдиному податку з фізичних осіб  за 2017 рік надійшло - 3461,0 тис. грн. в 2016 році – 2120,2 тис. грн., зростання  на 63,2 % ;

-         по орендій платі з юридичних осіб за 2017 рік надійшло – 18 083,8 тис. грн., в 2016 році – 9368,1 тис. грн., зростання в два рази;

-         земельний податок з фізичних осіб за 2017 рік склав – 1 872,3 тис. грн, в 2016 році – 672,4 тис. грн.

-         податок на нерухоме майно сплачене фізичними особами за 2017 рік склав – 199,5 тис. грн., в 2016 році – 29,7 тис. грн.

 


 

ЕКОНОМІЧНИЙ   РОЗВИТОК  та промисловість

 

            Станом на 1 січня 2018 року в Окнянському районі на обліку перебуває 237 юридичних осіб підприємців та 477 фізичних осіб підприємців. У 2017 році було зареєстровано 6 юридичних осіб та 87 фізичних осіб підприємців. Натомість протягом 2017 року припинили діяльнісь 4 юридичних особи та 81 фізична особа підприємець.

            В районі продовжує дяти цільова програма підтримки розвитку малого та середнього підприємництва.

         Протягом 2016 року до Координаційної ради з питань підтримки розвитку малого підприємництва в Красноокнянському районі надійшло 4 звернення щодо надання фінансової допомоги з районного бюджету на поліпшення матеріально-технічної бази фізичних осіб-підприємців. Звернення були розглянуті і підтримані членами Коордиційної ради. Так з районного бюджету було надано фінансової допомоги на загальну суму 370,0 тис. грн., при планових призначеннях 752,1 тис. грн., а саме:

ВК „Джерело відродження” – 50,0 тис. грн. на вирощування полуниці;

ВК „ Брикет ОО” – 245,0 тис. грн. на придбання основних засобів;

Коператив «Брикет» (с. Довжанка) запустив обладнання щодо виробництва 1 тони паливних брикетів в зміну. Працює на різній сировині: від відходів соняшнику до соломи та тирси.

ФОП „Воробєй” – 75,0 тис. грн. на придбання фотообладнання.

ВК „Джерело відродження” створено 3 робочих місця.

         До районного бюджету у 2017 році надійшло ПДФО від ВК „Джерело відродження” - 9,841 тис.грн., від ВК „ Брикет ОО” - 7,488 тис. грн.

         В 2017 році звернень до Координаційної ради не надходило.

         Протягом 2017 року повернуто фінансової допомоги в сумі 130,0 тис. грн:

ВК „Джерело відродження” – 50,0 тис.грн., ВК „Брикет ОО” – 45,0 тис.грн., ФОП „Воробєй” – 35,0 тис.грн.

         По програмі «Тваринництво Красноокнянщини 2016-2018 роки» в 2016 році СТОВ «Мрія» виплачено 60,0 тис. грн. за приріст 20 голів корів, на який нараховувалась дотація. В 2017 році кошти не виплачувались.

 

ПРОМИСЛОВІСТЬ

 

         Промисловий комплекс району представлено добувними підприємствами ТОВ «Шахта Довжанка» та ТОВ  «Шахта Горячівка», та швейна фабрика з виготовлення робочого одягу ТОВ «Тімдресс Дебетекс».

         Збут видобувної продукції шахт відбувається на території району, області та за її межами. У 2017 році на шахтах була проведена часткова модернізація обладнання та заміна застарілих запчастин, завдяки чому налагоджено та підвищено якість виробництва (видобутка) копалин (продукції) та конкурентоспроможність підприємства в цілому.

         Єдиним 100% засновником швейної фабрики є ТОВ «Тімдресс Нідерланди», юридична особа. Згідно договору купівлі-продажу, фабрика працює з одним покупцем «Тімдресс Драва» - Польща. По імпорту одержують давальницьку сировину. Готову продукцію відправляють на експорт.

         Обсяг реалізованої продукції  без ПДВ та акцизу ТОВ «Тімдресс Дебетекс» за 12 місяців 2017 року склав 6640,1 тис.грн. В порівнянні - 2016 рік – 7393,7 тис.грн. Що складає 89,8%.

         Середньооблікова чисельність штатних працівників ТОВ «Тімдресс Дебетекс» в 2017 році складає 87 чоловік, що в порівнянні до 2016 року без змін.

         Обсяг реалізованої продукції  без ПДВ та акцизу ТОВ «Шахта Довжанка» за 12 місяців 2017 року склав 676,4 тис.грн. В порівнянні - 2016 рік – 615,5 тис.грн. Що складає 109,89%.

         Середньооблікова чисельність штатних працівників ТОВ «Шахта Довжанка» в 2017 році складає 3 чоловік, що  на 3 чоловіка менше в порівнянні з 2016 роком.

         Обсяг реалізованої продукції  без ПДВ та акцизу ТОВ «Шахта Горячівка» за 12 місяців 2017 року склав 1049,6 тис.грн. В порівнянні - 2016 рік – 1397,9 тис.грн. Що складає 75,08%.

         Середньооблікова чисельність штатних працівників ТОВ «Шахта Горячівка» в 2017 році складає 5 чоловік, що на 14 чоловік менше в порівнянні з 2016 роком.

         Середня заробітна плата працівників ТОВ «Тімдресс Дебетекс» - 4545,98 грн.; ТОВ «Шахта Довжанка» - 3740 грн.; ТОВ «Шахта Горячівка» - 3600 грн. Простежується щомісячне зростання заробітної плати.

 

 


 

сільське господарство

 

 

Площа сільськогосподарських угідь району становить –  89153,02228 тис. га, з них рілля –61904,9704 тис. га ( 69,4%), багаторічні насадження –684,0077 тис. га, косовиці –2418,24 тис. га, пасовища –15456,4451 тис. га, перелоги – 6702,0696.

На території району зареєстровано  74  сільськогосподарських підприємств різних форм власності, у тому числі  42 селянських (фермерських) господарства.

 Основні напрями та галузі господарської структури району: (виробництво зерна і технічних культур, овочівництво,  рибний промисел і рибальство, молочне тваринництво, свинарство, вівчарство)  

 

Рослинництво.

          Станом на 1 грудня 2017 року сільськогосподарськими підприємствами одержано 93,17 тис. тонн зернових культур. Середня урожайність зернових культур  склала 35,6 ц./га. Соняшнику зібрано 21282 тонн, ріпаку 7732 тонн, сої 719 тонн.

          Озимимих зернових під урожай майбутнього 2018 року посіяно на площі 22939 га. Крім того посіяно озимого ріпаку на площі 7294 га. Для  проведення комплексу весняно-польових робіт підготовлено грунту на площі 33800 га.

          Зниженння родючості земель та несприятливі погодні умови  негативно впливають на урожайність сільськогосподарських культур. Сільгосппідприємства підвищують урожайність шляхом проведення сівозмін та внесенням мінеральних добрив.

 

Тваринництво

          Тваринництво - одна з стратегічних галузей сільського господарства, рівень розвитку якої,  значною мірою визначає продовольчу безпеку і якість харчування населення, а значить і здоров’я людей району.

          Станом на 01.01.2018 року в районі по всім категоріям господарств налічується:

великої рогатої худоби - 4323 гол., в т.ч. корів – 2683 гол., що складає 89%, свиней - 2189 гол. Овець і кіз - 1549 гол.

          На території району  свинарством та вівчарством в господарствах займаються для власних потреб.

          Станом на 01.01.2018 року в районі по всім категоріям господарств вироблено:

м’яса – 96,2 т., молока 12328 т., яєць 3600 млн. шт., вовни 1,5 тонн., вироблено меду 95 тонн.

           Кількість сільськогосподарських тварин у сільськогосподарських підприємствах Окнянського району на 01.01 2018 року:

велика рогата худоба – 1116 гол.

в т.ч. корів 550,

свиней 97 шт.

в т.ч. основних свиноматок 10 шт.

овець і кіз 421 шт.

в т.ч. матки і ярки старше року 130 шт.

 

  ІНВЕСТИЦІЙНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

 

Значний вклад в розвиток територій Окнянського району внесуть запроваджені нові інвестиційні проекти:

ПП „Кратос” – видобування вапняків, придатних в якості флюсової сировини для металургійної промисловості та вапняків, глин і суглинів, придатних для використання в якості цементної сировини;

         ТОВ „Торговий дім „Вімексім” – розміщення та експлуатація комплексу з переробки органічних відходів і силосу в біогаз для виробництва електричної та силової енергії.

         Дата заснування – в 2017 році розпочато будівництво першої черги. Керівник – Сухарученко Олександр Володимирович, головний інженер замовника «Торговий Дім «Вімексім». Створено 24 нових робочих місця. На період будівництва до 60 нових робочих місць. Залучені інвестиції – 20 млн.євро. Площа земельної ділянки - 20 га. Площа забудови – 933,36 м.кв. Виробнича мета – виробництво біогазу та вироблення електричної енергії.

Запропоновані технологічні рішення дозволять щодоби переробляти 65 тонн кукурудзяного силосу на першій черзі будівництва та 195 тонн на другій черзі будівництва, при цьому отримувати близько 13,179 тис. куб. і 39,537 тис. куб. м. газу відповідно. Перша черга будівництва розрахована на 1,2 МВт, друга черга на – 3,6. МВт. Загальна потужність виробленої енергії становитиме 4,8 МВт на добу.

         Під час спалювання газу та виробництва електричної енергії виділяється значна кількість теплової енергії, що в подальшому може використовуватись для різноманітних цілей (опалення, теплиць, рибного господарства).

         Залишки сировини після використання є чудовими добривами та можуть використовуватись в сільському господарстві.

 

Проблемні питання, що потребують вирішення

  • низький  рівень  державної  фінансової  підтримки  інвестиційних  проектів  в пріоритетних галузях економіки;
    • високі відсоткові ставки на отримання кредитних ресурсів;
    • відсутність системи гарантій стабільності для забезпечення довгострокового фінансування інвестиційних проектів;
    • недосконалість системи статистичного обліку показників обсягів залучення прямих іноземних інвестицій.

Актуальні питання створення належного рівня інвестиційної привабливості району та збільшення питомої ваги внутрішнього інвестування у порівнянні з 2017 роком та залучення прямих інвестицій в економіку району, у тому числі іноземних.

 

 

 

 

 

 

 

Житлово-комунальне господарство та енергозбереження

 

Характеристика -

- багатоповерхові будинки – 24   (кількість)

- приватний сектор - 9617 (кількість)

 

Всього населених пунктів - 55, з них газифіковано -1

Протяжність розподільчих газопроводів – 24,0  км

 

Опалення закладів соціальної сфери:

-       газифіковано закладів соціальної сфери - 4 :

-   потребують газифікації чи заміни системи опалення - 7;

-       мають пічне опалення (вказати) 14 котельні ;

-       не опалюються (вказати, які заклади) - -;

 

Населені пункти, що мають водогони (протяжність в км) – 244,2 км;

Криниць громадського користування - 609;

-         з них потребують ремонту - 207.

 

Вивезення твердих побутових відходів

кількість сміттєзвалищ - 21, з них:

-         паспортизовані - 19;

-         кількість вивезених побутових відходів   - 157 м3

 

Наявність стадіонів - 14;  спортивних майданчиків – 17.

 

 

Актуальні питання ефективне  функціонування  підприємств  житлово-комунального господарства  та  задоволення  потреб  населення  якісними  житлово-комунальними послугами.

 

Проблемні питання, що потребують вирішення

 

- покращення технічного  стану застарілих  технологій  та обладнання систем питного водопостачання та водовідведення;

- зменшення високої  енергоємності  систем  централізованого  питного  водопостачання  та водовідведення;

- утримання  в  належному  технічному  стані  та  експлуатації  систем питного водопостачання і водовідведення;

- недостатнє  фінансування  робіт,  спрямованих  на  відновлення  житлового фонду;

- невирішеними  залишаються  питання  фінансування  розвитку,  поновлення, модернізації інженерних споруд, елементів  благоустрою  територій  та  заходів.

 

1. Виконання заходів регіональної програми будівництва(придбання) доступного житла в Одеській області на 2010-2017 роки та в рамках реалізації Національного проекту «Доступне житло».

На виконання рішення Одеської обласної ради від 10 вересня 2010 року №1167-V «Про затвердження регіональної програми будівництва (придбання) доступного житла в Одеській області на 2010-2017 роки» кошти на будівництво (придбання) доступного житла із державного і місцевого бюджетів у 2017 році  не виділялись. Відповідно замовник (забудовник) будівництва доступного житла не визначався.

 

2. З метою створення умов для будівництва або придбання житла громадянам, які потребують поліпшення житлових умов, шляхом реалізації програми «Власний дім» та заходів щодо розвитку молодіжного житлового будівництва

В рамках реалізації районної Програми «Власний дім» за рахунок коштів районного бюджету передбачено співфінансування в обсязі 150,0 тис.грн. Станом на 01.01.2018 року кошти районного бюджету профінансовано у повному обсязі.

 

3. Реконструкція об’єктів соціальної сфери:

- продовження будівництва ЗОШ в  с. Ставрове на 250 учнів

У 2017 році за рахунок коштів районного бюджету профінансовано 5,0 млн.грн.

Станом на 01.02.2018 Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації, як замовником, здійснюються роботи з корегування проектно-кошторисної документації

  - продовження реконструкції стадіону в смт Окни на 650 місць

У 2017 році фінансування не здійснювалось.

 

Енергозабезпечення та підвищення енергоефективності

 

4. Забезпечення надійної роботи електромереж та  безперебійного енергоспоживання споживачів району.

- Відремонтовано  153 шт. трансформаторних підстанцій;

- Розчищено від порослі 38,5 км ліній електропередач напругою 10 кВ і 0,4 кВ.

 

5. Газифікація населених пунктів району

Станом  на 01.10.2017 року кількість абонентів користувачів природного газу становить 393 споживачів та 4 бюджетних установи (Окнянська ЦРЛ, Окнянський НВК, відділ освіти, культури та молодіжної політики  райдержадміністрації, ДНЗ «Сонечко»в смт Окни).

 

Підвищення якості житлово-комунальних послуг для всіх верств населення шляхом реформування ЖКГ

 

6. Розбудова соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури шляхом будівництва, реконструкції та капітального  ремонту, обєктів водопостачання, водовідведення та транспортної сфери.

 

          За власні кошти в рамках програми сільськими та селищною радою для підвищення якості житлово-комунальних послуг було проведено такі заходи: в Гавиноській сільській раді зроблено капітальний ремонт автодороги в с. Гавиноси на суму 440,0 тис. грн. В Гулянській сільській раді зроблено поточний ремонт вул. Шкільна в с. Гулянка на суму 94,0 тис. грн. та поточний ремонт шахтних колодязів загального користування на суму 25,0 тис. грн. В Довжанській сільській раді облаштовано санітарну зону навколо башти Рожновського в с. Довжанка на суму 2,0 тис. грн , облаштовано тротуарною плиткою 106,7 м2 тротуару до дитячого садка на суму 16,545 тис. грн. В Дубівській сільській раді зроблено поточний ремонт вул. Миронянської на суму 299,0 тис. грн в с. Дубове та вул. Молодіжна в с. Ткаченка на суму 800,0 тис. грн, проведено капітальний ремонт шахтних колодязів громадського користування на суму 39,0 тис. грн. В Малаївській сільській раді  прокладено 750 м вопровідної мережі в с. Малаївці на суму 114,8 тис. грн, закуплено та встановлено башту Рожновського на суму 50,08 тис. грн. В Маяківській сільській раді зроблено вирівнювання доріг  на суму 18,0 тис. грн.  та капітальний ремонт водопровідної  мережі в  с. Вижине на суму 276,0 тис. грн. В Римарівській сільській раді прокладено новий водогін в с.Нестерове   на  суму 365,9 тис. грн., в с. Садове на суму  259,9 тис. грн, зроблено поточний ремонт башт Рожновського в с. Римарівка. В Ставрівській сільській раді зроблено поточний ремонт водопровідної мережі на суму 98,0 тис. грн., ремонт башти Рожновського та встановлення захисного обладнання  на суму 98,0 тис. грн., облаштовано санзону в с. Ставрове на суму 12,0 тис. грн. В  Топалівській сільській раді проведено поточний ремонт 5 шахтних колодязів на суму 78,1 тис. грн., поточний ремонт  містка на суму 16,2 тис. грн., поточний ремонт доріг комунальної власності на суму 150,0 тис. грн. У Федосіївській сільській раді  зроблено поточний ремонт 2 шахтних колодязів громадського користування, поточний ремонт 3 доріг комунальної власності в с. Федосіївка (вул. Лісова на суму 85,0 тис. грн., Шкільна на суму 200,0 тис. грн., Шевченка на суму 240,0 тис. грн.). В Цеханівській сільській раді зроблено поточний ремонт комунальних доріг в с. Горячівка та Цеханівка на суму 297,0 тис. грн. В Чорнянській сільській раді зроблено поточний ремонт башти Рожновського в с. Чорна на суму 183,0 тис. грн., поточний ремонт доріг в с. Чорна на суму 500,0 тис. грн. В Окнянській селищній раді здійснено поточний ремонт  шахтному колодязю загального користування в с. Флора на суму 16,0 тис.грн., поточний ремонт пішохідного моста (виїзд на вул. Горького зі сторони Окнянського ринку) на суму 14,0 тис. грн., капітальний ремонт вул.. Альошина, вул.. Л.Українки протяжністю 0,622 км на суму 1096,336 тис. грн.,  облаштовано санітарну зону біля резервуара чистої на житловому масиві Хутір на суму 47,0 тис.грн., поточний ремонт вулиць в с. Флора на суму 99,0 тис.грн.

 

7.      Створення розвинутого конкурентного середовища на ринку обслуговування житла – розвиток нових форм управління житлом, розвиток ринку управителів

Нові форми управління житлом на території району не створювались, на разі проводиться робота  по визначенню управителя,  який за договором з власником чи балансоутримувачем здійснюватиме управління будинком чи спорудою і забезпечить належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору.

 

8. Формування та стимулювання ефективного власника житла - об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

Станом на 01.01.2018  року  в смт  Окни  створено 2 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків («ОБЕРІГ» вул. Комарова, 25 та «ХОСТА» вул. Комарова, 29).

 

9. Продовження роботи щодо оснащення будинків приладами обліку та регулювання споживання води

Станом на 01.10.2017  року по смт Окни оснащено засобами обліку та  споживання води  із 1682 об’єктів 1506 об’єкта , в т.ч. :

  - квартирний облік :                                       427/403 шт.;

  - приватний облік :                                        1213/1103 шт.;

  - підприємства, установи та організації :    42/42 шт.

 

10. Реконструкція споруд очищення стічних вод в смт Красні Окни продуктивністю 250м3/д

Кошти на проведення будівельних робіт з реконструкції очисних споруд в 2017  не виділялися.

 

11. Рівень оплати за послуги житлово-комунального господарства

Станом на 01.01.2018 рівень оплати послуги за надання централізованого водопостачання та водовідведення по КП «Красноокнянський комунальник»  становить 100 %

Станом на 01.01.2018 року рівень сплати за спожиті енергоносії становить 100 %

 

12. Виконання заходів Комплексної програми забезпечення містобудівної документації населених пунктів та територій Окнянського району

Протягом 2017 року в рамках виконання заходів Комплексної програми забезпечення містобудівної документації населених пунктів та території району виконано та профінансовано наступні роботи:

оновлення і створення цифрової векторної  сіл Римарівка, Гулянка, Тригради, Антонівка, Чорна, Маяки, Новосеменівка, Вижине,  Малаівці – загальна вартість робіт становить - 494,6 тис. грн;

завершено роботи  з розроблення та затверджено генеральний план та план зонування смт  Окни;

в рамках проведення експертизи містобудівної документації здійсюються відповідні заходи щодо експертизи схеми планування території Окнянського району – 65,9 тис. грн.


Транспорт та дорожнє господарство

 

 

Характеристика транспортної сфери -

 

 

ШЛЯХОВА МЕРЕЖА

Усього комунальних доріг -389,5 км, з них:

-         з твердим покриттям - 120 км;

-         асфальтним покриттям – 74,9 км;

-         ґрунтовим покриттям -194,6 км;

-         потребують капітального ремонту – 194,9 км;

 

-         витрачено коштів у 2016 році на капітальний ремонт комунальних доріг -
668 тис. грн.;   на поточний ремонт -1356,5 тис. грн.

 

Усього доріг загального користування – 276,9 км, з них: з твердим покриттям - 2 км; асфальтним покриттям -41,5 км

 

      На території району здійснюється 6 міжміських (міжрайонних) автобусних маршрутів:

Гавиноси – Окни - Подільськ;

Дубово – Окни - Подільськ;

Новокрасне – Окни - Подільськ;

Новосеменівка – Окни - Подільськ;

Римарівка – Окни - Подільськ;

Артирівка – Окни - Подільськ;

       та 7  міжміських автобусних маршрутів (до Одеси):

Дубове - Одеса;

Топали - Одеса;

Федосіївка - Одеса;

3 маршрути Окни - Одеса;

Подільськ - Одеса.

 

 

Актуальні питання сприяння  розвитку  транспортної  галузі,  збільшення кількості перевезених пасажирів, у тому числі пільгової категорії. Покращення стану проїзних доріг на території району.

 

Проблемні питання, що потребують вирішення

 

- недостатність  фінансування  розвитку  та  модернізації  транспортної інфраструктури;

- підвищення ефективності надання послуг з перевезення пасажирів, збільшення обсягів перевезень та задоволення потреб населення у якісних сучасних послугах;

- збільшення обсягів фінансування робіт, пов”язаних з утриманням та поточним ремонтом автомобільних доріг на території району.

 


Гуманітарна та соціальна сфери

Освіта

 

   В 2017 році робота відділу освіти, культури та молодіжної політики РДА та зусилля закладів системи освіти і культури району спрямовувались на реалізацію державної політики в галузі освіти, розвиток освітньої та культурної галузей району, створення умов для реалізації права громадян на отримання повної загальної середньої освіти.

          Робота відділу та навчальних закладів району впродовж  2017 року була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту»,у «Про дошкільну освіту», Указів Президента України та Постанов Кабінету Міністрів України в галузі освіти.

          На виконання всіх розділів «Районна програма відпочинку та оздоровлення дітей Красноокнянського району на 2014-2018 роки» з районного бюджету на 2017 рік було заплановано 314 800 грн та використано: на придбання путівок до оздоровчих таборів 246 800 грн.; на організацію оздоровлення  – 13 500 грн.; на відпочинок – 27 500 грн.

          На виконання всіх розділів районної програми «Розвитку освіти та  культури Окнянщини на 2017-2020 роки» на 2017 рік було заплановано 176 000 грн, використано 170 393 грн.

         Доступність  до якісної освіти  починається з дошкільної освіти, оскільки саме вона  є базисом системного розвитку  дитини,  фундаментом  творіння  якісно  нового  освітнього процесу.

         В районі функціонувало 20 дошкільних навчальних закладів, з них: 8 закладів комунальної власності сільських та селищної рад (1- місто, 7-село) та 12  дошкільних навчальних закладів у складі НВК (загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад).   В районі налічувалося  1392 дітей дошкільного віку (місто-371, село - 1021)  проти 1338 у 2016 році. Дошкільною освітою охоплено 771 дітей (проти 788 в 2016 році),  92%  дітей віком від 3 до 6 років,  дітей 5-річного віку - 100%.

З метою забезпечення здобуття дошкільної освіти дітьми дошкільного віку району,  здійснювався підвіз до дошкільних закладів 57 вихованців із сіл Дігори, Новокрасне, Федорівка, Калістратівка, Іванівка, Олександрівка, Садове, Нестерове, Маяки, Левантівка і Михайлівка.

        У результаті спільної діяльності закладів освіти та органів місцевого самоврядування у районі забезпечено 100 % охоплення дошкільною освітою дітей п’ятирічного віку з урахуванням соціально-педагогічного патронату.

        У 2017 році відбулись  структурні зміни в мережі закладів освіти, спрямовані на підвищення  якості освітніх послуг, а саме:

Окнянський навчально-виховний комплекс (гімназія-загальноосвітня школа) і  Флоранська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів ліквідовані та на їх базі створено Опорний загальноосвітній навчальний заклад «Окнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» з філією Флоранська загальноосвітня школа І ступеня.

          Для забезпечення конституційного права дітей на здобуття повної загальної середньої освіти в районі, у І півріччі 2017 року функціонувало 20 загальноосвітніх закладів, а з 1 вересня 2017 року, внаслідок реорганізаційних змін в мережі закладів освіти району, - 19 загальноосвітніх навчальних закладів,  у тому числі: 1- Опорний заклад «Окнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Окнянського району» з філією Флоранська загальноосвітня школа І ступеня  Окнянської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів  Окнянського району, 12 навчально-виховних комплексів «загальноосвітня школа-дошкільний навчальний заклад», 5 – загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, 1 – аграрний ліцей.

         В  2017/2018 навчальному році в закладах І ступеня налічується 4 класи (проти 7 в 2016/2017 навчальному році), в закладах І-ІІ ступенів налічується  34  класи (проти 33 в 2016/2017 навчальному році) та 132 класи (проти 129 в 2016/2017 навчальному році)  в закладах І-ІІІ ступенів, загалом в 19 загальноосвітніх закладах налічується 170 класів.

Освіту в 2017/2018 навчальному році здобуває 2242 учні (проти 2203 в 2016/2017 навчальному році). Окрім того, для 10 дітей з обмеженими фізичними та психічними можливостями (інвалідів, ДЦП та ін.)  організовано індивідуальне навчання за окремими індивідуальними програмами, за кожним таким учнем  закріплено педагога.

         З метою розвитку єдиного інклюзивного освітнього простору в Окнянському районі, утворення ефективної системи інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення рівного доступу дітей до якісної загальної середньої освіти  станом на 1 січня 2018 року створено 5 класів інклюзивного навчання, у яких навчається 5 дітей  та додатково введено до штатних розписів Цеханівського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад) та Опорного закладу «Окнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Окнянського району» 2,5 ставки  асистента вчителя (0,5 ставки та 2 ставки відповідно).

           В 2017 році базову загальну середню освіту (9 клас) отримали 216 учнів, з них 4 за екстернатною формою навчання та повну загальну середню освіту (11 клас) отримало 76 випускників, з них 4 за екстернатною формою навчання.

           Надання освітніх послуг в загальноосвітніх закладах здійснюють в 2017/2018 навчальному році 286 педагогів (проти 304 педагогічних працівників у 2016/2017 навчальному році).

             Організація регулярного безкоштовного підвезення дітей до місць навчання й додому є складовою частиною забезпечення здобуття якісної загальної середньої освіти учнями, які проживають у сільській місцевості. Завдяки  фінансуванню  видатків  на  утримання  шкільних  автобусів сільськими та селищною радами  у поточному навчальному році організовано підвезення  432 учнів (100%), 57 вихованців, 15 вчителів та 16 працівників, загалом до навчальних закладів та в зворотному напрямку підвозиться 520 чоловік. Підвезення здійснюється до 14 шкіл району 13 транспортними засобами.  Всі транспортні засоби, які здійснюють підвезення учнів та вихованців до місць навчання та в зворотному напрямку,  своєчасно проходять технічні огляди та діагностику.

           У 2017 році придбано один шкільний автобус ЕТАЛОН-А08116Ш на 30 місць за спів фінансуванням, у розрахунку 70% - кошти державного бюджету (освітньої субвенції), 30% - за кошти місцевих бюджетів. За звітній період для організації щоденного підвозу учнів до школи витрачено на паливно-мастильні матеріали 735,1 тис грн.

         Організацію харчування учнів в Окнянському районі здійснюють 20 (100%) харчоблоків загальноосвітніх закладів району  на яких  працює 24 кухара  та 10 помічників кухара. 

         В ІІ півріччі 2017 року  організовано харчування для 69 дітей-сиріт та позбавлених  батьківського піклування та 210 дітей з малозабезпечених сімей з 1-4 класів. Середня собівартість сніданків склала 9 грн.

        Для дітей, котрі відвідують дошкільні навчальні заклади  в складі НВК, організовано 3-х разове харчування, вартість денного раціону 22 грн, батьки сплачують 50% вартості.

 Окрім того, організовано харчування 694 учнів 1-4 та 5-11 класів за рахунок коштів батьків та спонсорської допомоги.

         Також, як гарячим харчуванням так і буфетною продукцією забезпечуються учні Окнянської загальноосвітньої школи –ІІІ ступенів та Маяківської загальноосвітньої школи –ІІІ ступенів де працюють буфети.

 

         На харчування в  2017 року виділено та використано 741,46 тис грн. Виконання норм харчування склало – 75 %.

         Кількість комп'ютерів у 20 навчальних закладах - 185. Навантаження на один комп'ютер - 12 учнів (1-11 клас). У 16 загальноосвітніх закладах, в яких працюють комп'ютерні класи, створено локальні мережі. Це дає змогу використовувати електронні посібники та наочність на всіх уроках. Мають електрону пошту 16 закладів.  

         Власні сайти мають відділ освіти, культури та молодіжної політики, центр культури та дозвілля, Ставрівський НВК, Ткаченківський НВК, Окнянська ЗОШ, Малаївський аграрний ліцей, Довжанська ЗОШ, Римарівський НВК, Чорнянська ЗОШ, Антонівський НВК, ДЮСШ, БДЮТ. 

         При підготовці до нового 2017-2018 навчального року, в закладах освіти  та культури, виконано значні обсяги робіт. Суттєво покращено матеріально-технічну базу освітніх закладів для забезпечення умов навчально-виховного процесу. При підготовці до нового навчального року у закладах освіти проведено поточні ремонти будівель і приміщень, енергетичного обладнання, інженерних мереж, покрівель, спортивних та ігрових майданчиків для забезпечення їх надійного експлуатаційного стану.  Закуплено та встановлено економічні котли на твердому паливі, для модернізації систем опалення, Довжанської загальноосвітньої школи, Топалівської загальноосвітньої школи Чорнянської загальноосвітньої школи, центру культури та дозвілля і частково Маяківської загальноосвітньої школи.

         Придбано:

матеріали для поточного ремонту даху Гавиноського навчально-виховних комплексах (загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад);

дзеркала для хореографічного класу, жалюзі для фойє приміщення центру культури та дозвілля;

комплект підсилюючої та акустичної апаратури, два комплекти світло-апаратури для освітлення сцени центру культури та дозвілля;

сценічні костюми для колективів та артистів центру культури та дозвілля;

ноутбуки для роботи центру культури та дозвілля і комунальної установи «Окнянський районний центр обслуговування закладів освіти та культури»;

принтер А-3 для Ставрівського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад);

принтера А-4 для Артирівського навчально-виховних комплексах (загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад), Малаївського аграрного ліцею та Довжанської загальноосвітньої школи;

проектору для Топалівської та Довжанської загальноосвітньої школи;

морозильної камери для Маяківської, Довжанської загальноосвітніх шкіл, Малаївського аграрного ліцею, Триградського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад);

холодильника для Цеханівського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад) та Топалівської загальноосвітньої школи;

дверей для Малаївського аграрного ліцею;

ліцензійні ключі для інтерактивних дошок Smart Board M680;

матеріали для ремонту фойє  центру культури та дозвілля;

LED лампи для навчальних закладів району. 

        Виконано поточні ремонти:

по заміні  вікон в  Гавиноському та Гулянському навчально-виховних комплексах (загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад);

поточні ремонти даху Антонівського, Гавиноського навчально-виховних комплексах (загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад) та Окнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

по утепленню залу та сцени центру культури та дозвілля;

у приміщенні центральної бібліотеки;

по облаштуванню прилеглої території подвір’я центру культури та дозвілля;

капітальний ремонт системи опалення Малаївського аграрного ліцею;

капітальні ремонти спортивних залів Антонівського, Ткаченківського, Федосіївського навчально-виховних комплексах (загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад);

поточний ремонт та заміна вікон в  музичній  школі.

 

       Відповідно до «Програми відпочинку та оздоровлення дітей Красноокнянського району на період 2014-2018 років» з районного бюджету на 2017 рік виділено: на придбання путівок до оздоровчих таборів 246800 грн.; на організацію оздоровлення  – 13500 грн.; на відпочинок – 27500 грн.

         Районна державна адміністрація уклала договір про організацію оздоровлення дітей  з державним підприємством «Український дитячий центр «Молода  гвардія» та  ДПУ МДЦ «Артек» у 2017 році.

                   В українському дитячому центрі «Молода гвардія» оздоровлено 35 дітей пільгової категорії безкоштовно;     в ДПУ МДЦ «Артек» - 27 дітей   (в тому числі: 1 дитина учасника АТО з оплатою в 20 % від вартості путівки).

         Також з обласного бюджету виділено 30 путівок для дітей пільгової категорії Окнянського району до позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Плай», смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області.

Відділом освіти, культури та молодіжної політики в квітні місяці оголошено тендерну процедуру відкритих торгів  на закупівлю путівок на оздоровлення дітей.  Переможцем став  оздоровчий табір «Веселка» м. Скадовськ Херсонської області.54 дитини пільгової категорії оздоровлено в таборі.       

       Суб’єктом оздоровлення дітей району також є Окнянська центральна районна лікарня, яка самостійно забезпечує оздоровлення дітей, які перебувають на диспансерному обліку, інвалідів у санаторно-курортних закладах. Наразі оздоровлено 23 дітей.

         Всього  охоплено оздоровленням та відпочинком 1575 дітей пільгової категорії (169 оздоровленням,  1406 – відпочинком).

   Витрачено коштів з районного бюджету на проведення оздоровчої кампанії: 300722  грн:

- 54 путівки по 3675 грн -198450  грн.

- підвіз дітей до оздоровчих таборів і в зворотньому напрямку -50504 тис. грн.(смт Сергіївка, м.Скадовськ);

- харчування дітей в поході -6148  грн.;

- мовні табори - 18620  грн.;

-  екскурсія до м. Києва - 27000 грн.

 

          За  рахунок  державного  бюджету  продовжується  будівництво  Ставрівського  НВК  (ЗОШ  І-ІІІ  ступенів – дитячий  дошкільний  заклад)  на  250  місць  (кошторисна  вартість – 47 357,92  тис грн) та реконструкція стадіону (ДЮСШ) в смт  Окни.

          Позашкільною освітою (гуртками, секціями) та творчими об’єднаннями, гуртками загальноосвітніх шкіл  було охоплено  68%  від загальної кількості дітей із них:

          У будинку дитячої та юнацької творчості позашкільною освітою охоплено в 28 гуртках (групах)  396 вихованців  за 5 основними напрямами, рекомендованими МОН України, а саме:

науково-технічна та декоративно-ужиткова творчість, художньо-естетичний напрям, дослідницько-експериментальний, туристсько – краєзнавчий, гуманітарний.  В тому числі в сільській місцевості 162 вихованці навчаються в 8 гуртках на  базі: Новосамаркого будинку культури в  2 гуртках -25 вихованців; Довжанської загальноосвітньої щколи в  2 гуртках – 47 вихованців; Ставрівського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) в 4 групах- 90 вихованців;

          В Окнянській дитячо-юнацькій спортивній школі навчається 320 вихованці в 6 відділеннях з наступних  видів спорту: баскетбол, боротьба греко-римська, волейбол, дзюдо, настільний теніс, футбол. Функціонує 24 секції (навчально-тренувальна група).

          Для задоволення культурних, естетичних та духовних потреб  населення  в районі функціонують: центр культури та дозвілля, 6 -  сільських будинків культури; 22 сільських клуби та 26 бібліотек.

          За звітній період закладами культури  проведені заходи до: Новорічних і різдвяних свят; Дня Соборності України; Дня створення Символіки України; Дня пам’яті жертв Голокосту; вшанування пам’яті героїв Крут; Міжнародного дня рідної мови; Дня Святого Валентина; Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав; дня пам’яті Героїв Небесної Сотні; Міжнародного жіночого дня;  Дня визволення рідного краю; Дня Чорнобильської трагедії; Дня пам’яті та примирення; Дня Перемоги;  Дня слов’янської писемності і культури; Міжнародного дня захисту дітей; Дня Скорботи і вшанування пам’яті жертв в Україні; Дня Конституції України; Дня молоді; Дня Хрещення Київської Русі-України», Дня державного прапору України; 25-р. з Дня Незалежності України;  Дня знань; Міжнародного дня Миру; Дня партизанської слави; Дня захисника України; Дня визволення України; Міжнародного дня толерантності; Дня Гідності і свободи; Дня пам’яті жертв Голодомору; Дня Збройних сил України; Дня Святого Миколая та Новорічних свят.

За звітній період працівниками клубних закладів проведено:

театралізованих свят –  79

тематичних вечорів – 182

літературно-музичних композицій – 24

 концертів – 162

дитячих ранків – 80

вечорів відпочинку - 67

розважальних програм – 47

усних журналів - 17

У вихідні та святкові дні проводяться вечори-танців для молоді.

Бібліотеки приділяють увагу популяризації книжкових скарбів бібліотек, організації дозвілля своїх користувачів, використовуючи при цьому різноманітні форми масової роботи.

   Заплановані заходи виконані в повному обсязі та на належному рівні:

   - бесід – 62

   - виховних годин – 58

   - бібліотечних уроків – 26

   - літературних годин – 63

   - літературно – музичних композицій – 20

   - годин - пам’яті - 66

   - історичних годин – 45

  -  розважально – святкових програм – 19

   - книжкових виставок – 103

 

При Центрі культури та дозвілля працюють гуртки та клуби за інтересами:

«Юний зубний технік»,

«Юна леді»,

Гурток з вивчення англійської мови,

релакс – клуб – «Позитив»,

хореографічні гуртки «CulStory» та «Гармонія»

Вся робота закладів культури району систематично висвітлювалась на шпальтах газети «Окнянський вісник», в соціальних мережах «Facebook», на сайті районної державної адміністрації.

 

 

 


 

охорона здоров’я

 

КУ «Окнянська районна центральна лікарня»

 

          Аналізуючи віковий склад населення району слід відмітити зменшення чисельності, за рахунок підлітків та пенсіонерів.

         Демографічний показник  неблагоприємний:

 

№ п/п

Показник

2016 р.

2017 р.

1

Народжуваність по ЗАГСу

212

237

2

Смертність  по ЗАГСу

296

270

3

Природний приріст

-4,2

-1,7

 

        Материнської смертності в 2017році зареєстровано не було.

        Районна лікарня надає вторинну спеціалізовану  медичну допомогу та включає  в себе стаціонарні підрозділи та консультативно-діагностичне відділення поліклініки.  

        За  2017 рік  амбулаторно виконано 72681 відвідувань (2016 р. —94818). Сільськими жителями 50015 (68,8%) (2016 року- 58490 (61,6 %).

     Стаціонарна допомога жителям району надається  на 71 ліжко.

     Забезпеченість населення стаціонарними ліжками становить 35,0 на 10 тис. населення.  

           В стаціонарах районної лікарні за 2017 рік проліковано 72377 хворих (2016 рік 2544 хворих). Число госпіталізацій на 1 тис. населення склало — 118,0% ( 2016 рік – 125,8%). Сільських жителів проліковано —1591(66,2%) (2016 рік -1749 (68,7%) від загальної кількості пролікованих в стаціонарах.                  

        Оборот ліжка за 2017 рік — 33,8 (2016 р.- 30,4).

        % виконання ліжка - дня за 2017 рік — 102,3 % ( 2016  р. – 101,1%).

       Летальність  по стаціонару за  2017 рік — 0,6 % ( за 2016р. — 0,6).

        Смертність населення по району за 2017 рік  -  204 осіб (2016 рік — 256 осіб). В працездатному віці — 19 осіб (2016р. -22 особи). Померло вдома — 193 особи ( 2016р. — 240 осіб).

      Смертність від туберкульозу  за 2017р. 3 особа (2016р.-1 особа).

     Кількість флюорографічних обстежень за 2017р. — 8845, 2016 року -9963.

     Серед дорослого населення за звітний період зареєстровано 32923 (2016 року — 13817 захворювань, в т.ч. 9457 (2016р. — 8793) — з вперше встановленим діагнозом.

 

Аналіз діяльності діагностичних та допоміжних підрозділів

КУ « Окнянська ЦРЛ» :

 

 

2016 року

2017 року

Рентгенологічні дослідження

2969

2641

Лабораторні дослідження

149533

143488

Функціональна діагностика

8384

7979

УЗД

2059

1436

Ендоскопічні дослідження

121

0

Фізіотерапевтичні

42435

23450

 

           За 2017 рік виконано районну програму «Здоров’я»  на 191 600 грн. А  саме:

-        Збереження здоров′я в старості виконано на суму   6200 грн

-        Цукровий діабет  виконано на  суму     7800 грн

-        Поліпшення медичної допомоги населенню у сільській місцевості на суму 6000 грн

-        Онкологія виконано на суму 23800 грн

-        Протидії захворюванню на туберкульоз виконано на суму 11900 грн

-        Профілактика ВІЛ – інфекції на суму – 19400 грн

-        Серцево – судинні захворювання на суму – 831 грн

-        Скорочення поширеності інфекційних захворювань   на суму  24200 грн

-         Забезпечення імуносупресивними препаратами хворих з трансплантацією органів – 91536 грн.

 

       За кошти виділені з  місцевого бюджету  у сумі 3 235 535 грн

- закуплено медичну апаратуру на суму    -    535 535 грн

- переобладнано приміщення для приймально – діагностичного відділення – 1 700 000 грн

-  закуплено медичну апаратуру для приймально – діагностичного відділення –  1 000 000 грн

 

Показники розвитку установ охорони здоров’я

Показники

Один.

виміру

   2016

    факт

   2017

    факт

% 2017 р

До 2016 р

Кількість лікарняних ліжок

ліжок

71

71

100

у тому числі у сільській місцевості

-//-

27

42

100

Кількість лікарняних ліжок на 10 тис. населення

ліжок

35,0

35,1

100

у тому числі у сільській місцевості

-//-

13,3

20,7

100

Ємність амбулаторно-поліклінічних закладів

  відвід.     за зміну

520

520

100

Ємність амбулаторно-поліклінічних закладів на 10 тис. населення

  відвід.     за зміну

257

240

93

у тому числі у сільській місцевості

-//-

138,2

280

203,0

Кількість лікарів усіх спеціальностей

чол.

32

33

103,0

у тому числі у сільській місцевості

-//-

6

4

100

Кількість лікарів усіх спеціальностей на 10 тис. населення

чол.

15,8

16,3

103

у тому числі у сільській місцевості

-//-

3,0

2,6

100

Кількість населення на одного лікаря

чол.

633

613

99,6

у тому числі у сільській місцевості

-//-

3373

3727

99,9

Кількість середнього медичного персоналу

чол.

112

103

93,7

у тому числі у сільській місцевості

чол.

28

23

89,0

Кількість середнього медичного персоналу на 10 тис. населення

чол.

55,3

51,0

94,0

у тому числі у сільській місцевості

-//-

13,8

15,4

89,9

Кількість населення на одного середнього медичного працівника

чол.

180,7

196

106,8

у тому числі у сільській місцевості

-//-

722,8

648

111,0

Кількість ФАПів,

одиниць

24

24

100

у тому числі у сільській місцевості

-//-

24

24

100

 

*- ліжка денних стаціонарів при амбулаторіях ЦПМСД

 

КЗ «Окнянський районний центр ПМСД»

 

       Робота закладів системи охорони здоров’я була спрямована на поліпшення стану здоров’я населення, забезпечення доступності та підвищення якості медичної допомоги.

      Враховуючи те, що в структурі населення району сільське становить 72.5%, пріоритетним напрямком в наданні медичної допомоги є наближення спеціалізованої медичної допомоги до сільського населення, організація роботи  фельдшерських  пунктів,  амбулаторій ЗПСМ в умовах реформування системи охорони здоров’я.

       Разом з тим, залишається вкрай складною демографічна ситуація: низька народжуваність, висока смертність, від’ємний природній приріст.

       Залишається напруженою ситуація по захворюваності на туберкульоз, особливо на деструктивну форму, високі показники  первинної інвалідності населення, особливо в працездатному віці (35,5 на 10 тисяч населення).

        Особливістю району є хуторська система розселення: так, на 1019 км2 проживає, станом на 01.01.2017 року , 20219 жителів у 54 населених пунктах. Радіус обслуговування 45 км. Відстань між населеними пунктами в середньому становить 3 - 4 км. Середня густота населення району 20,2 особи на 1км.кв  ( по області-72.1; по Україні 75,5 особи  на 1 км2). Це певною мірою впливає на організацію роботи структурних підрозділів ЦПМСД, проведення реформування системи охорони здоров’я району, на  якість та своєчасність надання кваліфікованої медичної допомоги, а також збільшує собівартість медичних послуг  Враховуючи вищезазначене пріоритетним в напрямку роботи визнано  лікувально – профілактичний.

 

 

 

 

 


 

Соціальний захист

 

        Забезпечено своєчасне призначення та фінансування державних соціальних допомог. 

         Згідно Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» нараховано та повністю виплачено допомогу 1406 сім'ям на суму 26553.0 тис. грн.

         Згідно Закону України «Про державну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» нараховано і виплачено допомогу 288 інвалідам на суму  5 303.1 тис. грн.

Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів нарахована та виплачена 9 сім’ям   на суму 124.9 тис.  грн.

          Згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» нараховано та виплачено допомогу 480 сім'ям на суму 20 500.8 тис.  грн.

          Субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива та скрапленого газу призначено 2890 сім'я на суму 14228.67 тис. грн.

           На виконання постанови КМУ від 21.10.1995 р.№ 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (зі змінами та доповненнями – постанова №300 від 26.04.2017 року) проведено роботу щодо монетизації субсидій, які надаються для покриття витрат на житлові комунальні послуги. Профінансовано монетизацію та перераховано на рахунки заявників в сумі 77.0 тис. грн., в т.ч. газове опалення 127 чоловік на суму 69.4 тис. грн., електроопалення 56 чоловік на суму 7.6 тис. грн.

          В грудні місяці 2017 року в зв'язку зі змінами з 3 червня 2017 року вартості натуральних норм забезпечення населенням області твердим паливом та скрапленим газом проведено перерахунок раніше призначеної субсидії по 628 особовим справам на загальну суму доплати 93 996 грн.

          4 прийомним сім'ям та 2 будинкам сімейного типу, в яких виховується 24 дитини, позбавлених батьківського піклування, допомога за 2017 рік виплачена в розмірі 996.2 тис. грн.

          Станом на 1 січня 2018 року на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі управління соціального захисту населення та охорони здоров'я перебуває 5517 пільговиків.

          Протягом 2017 року надійшло коштів на відшкодування вартості твердого палива та скрапленого газу - ветеранам ВВв на суму 291.5тис.грн., профознака- 317.0тис.грн., багатодітним сім'ям -279.7тис.грн.,ЧАЕС -21.9 тис. грн.

          411 ветеранів війни отримали одноразову грошову допомогу до Дня Перемоги у Другій світовій війні  на суму 412.2 тис. грн.

          Протягом 2017 року 9 інвалідів загального захворювання та 2 учасника АТО скористалися правом на санаторно-курортне лікування, 11інвалідів, згідно заяв, отримали грошову компенсацію за санаторно-курортне лікування на суму 6.6 тис. грн, 20 інвалідів отримали грошову компенсацію на бензин та транспортне обслуговування на суму 6.3 тис. грн. Надано грошову одноразову  допомогу 5 сім'ям з дітьми - інвалідами, 7 особам з  інвалідністю від загального захворювання та 3 малозабезпеченим особам на суму 9.6 тис. грн. Видано 73 направлення для забезпечення інвалідів, дітей-інвалідів протезами та ортопедичними засобами реабілітації.

          На обліку в управління соціального захисту населення перебуває 55 учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, відповідно до Закону України «Про статус і соціальних захист громадян, які постраждали внаслідок  Чорнобильської катастрофи» в 2017 році щомісячну грошову компенсацію вартості продуктів харчування отримали ліквідатори  з числа першої та другої категорії 28 осіб на суму 76.6 тис. грн., грошову компенсацію додаткової відпустки отримали 3 чол. на суму 146.2 грн., допомогу на оздоровлення 33 чол. на суму 3.2тис.грн.

          Станом на 1 січня 2018 року в районі обладнано пандусами 57 об’єктів соціальної інфраструктури.

          У 2017 році відповідно до районної цільової програми «Милосердя в дії» на 2016-2017 роки за рішення районної координаційної ради з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення з районного бюджету надано допомогу 227 онкохворим громадянам району на суму 354.5тис.грн., 30 дітям та дітям-інвалідам на суму 26,7 тис. грн., 216 громадянам іншої категорії на суму 108.4 тис. грн., 30 ліквідаторам ЧАЕС надана допомога на суму 15.0 тис. грн., 13 особам (сім’ї загиблих (померлих) військових,  інваліди та учасники бойових дій у республіці Афганістан та інших країнах) надано допомогу на суму 8.5 тис. грн., до Дня Перемоги у Другій світовій війні 8 інвалідів отримали допомогу на суму 24.0 тис. грн.

           Відповідно до районної програми «Комплексних заходів підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей» на 2017 рік допомогу отримали 2 сім'ї загиблих учасників АТО на суму 5,0 тис. грн. і 22 учасники бойових дій та військовослужбовця, які брали участь в АТО на суму 43,0 тис. грн.

 

ПІДТРИМКА СІМ’Ї, ДІТЕЙ, МОЛОДІ ТА ВРАЗЛИВИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ.

 

          В районні створено 4 прийомних сім’ї та 2 будинки сімейного типу, до яких влаштовано 24 дитини-сироти та дітей, позбавлених батьківського піклування.

          Виявлено та поставлено на облік 11 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них 9 дітей влаштовано під опіку громадян, одна дитина усиновлена, одна дитина влаштована до будинку дитини. Всього на первинному обліку служби перебуває 101 дитина-сирота та дітей, позбавлених батьківського піклування;

          знято з обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: в зв’язку з усиновленням – 3 дітей, з наданням повної цивільної дієздатності – 1 дитина, 15 дітей в зв’язку з виповненням 18 років;

          в районі функціонує чотири прийомних сім’ї, до яких влаштовано 12 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також два дитячих будинки сімейного типу, до яких влаштовано 12 дітей вказаної категорії;

          продовжується робота по підбору кандидатів в прийомні батьки для створення прийомної сім’ї;

           провели роботу щодо виявлення та постановки на облік трьох сімей - кандидатів в усиновлювачі, дві сім’ї усиновили по одній дитині, одна сім’я усиновила двоє дітей;

з метою захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на житло в 2017 році заплановано кошти в сумі 100000 гривень, проведена робота по підбору будинку для особи з числа дітей-сиріт Шпак Вікторії Олегівні. Але їй був подарований будинок головою Одеської обласної державної адміністрації Степановим М.В.;

           виявлено та поставлено на облік 97 дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, в зв’язку із зникненням обставин перебування на обліку знято 66 дітей (в зв’язку із набуттям статусу дитини, позбавленої батьківського піклування – 6 дітей, в зв’язку з повноліттям – 11 дітей, в зв’язку з покращенням обстановки в сім’ї – 49 дітей);

надано дієву допомогу двом дітям у реєстрації народження;

           проведено 29 виїздів у складі робочої групи та 36 виїздів самостійно, в ході яких перевірено умови проживання 93 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають в сім’ях громадян, 153 дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах;

           підготовлено та подано до суду 5 позовних заяв, всі задоволені.


Центр надання адміністративних послуг

 

Адреса розташування: 67900, Одеська обл., смт Окни, вул. Комарова, 2.

Начальник відділу – Задорожнюк Людмила Василівна.

           Центр надання адміністративних послуг при Окнянській районній державній адміністрації створено 23.07.2014. Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата з 17 вересня 2014 року. Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Чисельність працівників за штатним розкладом становить 5 осіб, у тому числі начальник відділу – адміністратор, адміністратори – 2 особи, реєстратори – 2 особи. Середньомісячна заробітна плата адміністраторів – 3786 грн., реєстраторів –
4373 грн.

У Центрі надання адміністративних послуг 2 адміністратори та 1 державний реєстратор підключені до державного реєстру речових прав на не рухоме майно  з повними правами доступу, 1 державний реєстратор підключений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

          Центр надання адміністративних послуг при районної державній адміністрації  розміщено в адміністративній будівлі. Загальна площа приміщення складає 73,5 кв. м.  (постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588).  Центр забезпечено  сучасним обладнання, меблями та інформаційними стендами, які містять загальну інформацію, зразки відповідних документів та заяв, інформаційні та технологічні картки тощо.

Відділом сформовано нормативно-правову базу, на підставі якої діє ЦНАП, зокрема: положення про ЦНАП, регламент ЦНАПу, перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. Проведено аналіз регуляторного впливу на відповідність цих нормативно- правових актів вимогам законодавства в Державній службі України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.

 Відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги» розроблено графік прийому суб’єктів звернень ЦНАП, який затверджено головою районної державної адміністрації. Прийом суб’єктів звернень працівниками ЦНАП здійснюється згідно з чинним законодавством - шість днів на тиждень та сорок годин на тиждень, у тому числі в суботу шість годин. Для зручності відвідувачів працівниками Центру запроваджено інформування заявників про готовність результату телефоном.

Через центр надання адміністративних послуг надаються 54 послуги, з них: 13  послуг районної державної адміністрації, 11 з реєстрації громадських формувань (територіальне управління юстиції), 13 Держгеокадастру, 9 ДМС, 8 послуг інших органів ЦОВВ (Держземагентства; Держгірпромнагляду, ДАБІ, ДСНС), дозвільні документи.

            Протягом 2017 року до ЦНАПу звернулося понад  9,0 тис. відвідувачів, щомісяця понад 770 звернень.

            Станом на 01.01.2018 року до ЦНАПу надійшли 5494 рішення на заяви громадян про надання адміністративних послуг.   

            Основна кількість наданих населенню адміністративних послуг це   послуги відділу у Окнянському районі головного управління Держземагентства – 3434 справи,  Державної міграційної служби 537 справ, Окнянської районної державної адміністрації 1565 справ.